Thursday, November 24, 2011

Portrete angajați: Sinucigașul de budă

Ma fascineaza asa zisa cultura de corporatie/firma. Nu ii dedic prea mult timp, dar uneori raman surprins de ce pot gasi. Sunt multe modele de oameni existenti intr-o firma si sunt sigur ca deja cineva le-a studiat. Eu probabil vad personajele dintr-un alt punct de vedere.

Dar sa trecem la subiect si sa mentionam un personaj care, desi necunoscut, imi provoaca frica. Este genul de om care cand se duce la "sarmana" buda inchide singura fereastra, dupa care trece la treaba ... treaba mare. Imi vine in minte secventa din The Client, cand omul incerca sa se sinucida punandu-si in masina un furtun conectat la teava de esapament. Eu nu pot sa imi imaginez cum de mai iese de acolo, pe bune!

Cand eu, ghinionist, vin dupa el mi se pare ca a intrat in putrefactie o cireada acolo. Socul olfactiv cred ca bate orice sprei lacrimogen. Cu eforturi serioase si tinandu-mi respiratia deschid fereastra. Am supravietuit ... si de data asta. Ceea ce ma socheaza e ca omul e consecvent pentru ca odata la cateva zile primesc o lovitura din asta.

Asadar, daca aveti astfel de specimene, e recomandat sa luati o gura sanatoasa de aer inainte de a va face nevoile. Altfel riscati sa transformati personajul din sinucigas in criminal de buda.

Urmatorul personaj interesant l-am gasit tot pe la buda, dar nu provoaca multa frica.

No comments: