Sunday, January 2, 2011

Reteta fericirii: Bocanci (Lytos) cu sosete groase

Nu imi sta in fire sa fac reclama la ceva dar recent am dat peste un post in care erau criticati bocancii Lytos. Cumva se face ca am achizitionat o astfel de pereche nu de mult timp (mai putin de 6 luni) si nu am avut probleme cu ei, fiind destul de decenti chiar din prima zi (lucru care e foarte bun pentru un bocanc de munte). Astazi m-am gandit sa fac un test sa imi dau seama de ce lumea era nemultumita si banuiesc ca am aflat cauza: oamenii poarta bocancii cu sosetele de pantofi (de sport), adica sosetele subtiri - de vara. Dupa doar un drum de 3km cu sosete subtiri m-am simtit destul de nasol. Avand in consideratie faptul ca erau deja "rodati" de cateva luni, imi dau seama ca purtarea bocancilor Lytos cu sosete subtiri din prima poate avea efecte clar nedorite, acestia fiind destul de rigizi fata de mărcile Garmont/Raichle/Scarpa testate.

Asadar purtati bocancii cu sosete groase. Un sfat de inceput de an.

La multi ani!

2 comments:

George Secareanu said...

Tot cautand Lytos pe internet am dat de postul la care faci referire.
Eu am luat bocancii in 2007, cu cateva zile inainte de plecarea in Retezat, am facut cativa pasi prin casa si apoi am pus rucsacul in spate si 5 zile am batut potecile. Nu am avut nici cea mai mica urma de discomfort. Dupa 5 ani inca ii mai port, i-am tratat cu ceara si sunt destul de rezistenti la apa (trac paraiase, merg prin ploaie si iarba uda si dureaza ceva timp pana se uda). Singurul "inconvenient" aparut dupa 5 ani este un scartait ce apare la un drum mai lung, probabil din cauza transpiratiei piciorului.
Categoric sunt client de Lytos. Nu stiu cum sa ajung la magazinul lor de la Sibiu, dar m-oi descurca eu cumva!
Poteci cu soare!

undergraver said...

Ma bucur ca mai sunt si altii care nu au probleme cu marca Lytos.

Carari cu soare, George!