Sunday, June 24, 2012

Nevoia de minciuna

"L-am votat pe primar (si acum, a treia oara) pentru ca mi-a zis ca imi face casa." (asta spera o tiganca dintr-un sat... )

"Da Gigel, tu esti bun la matematica, doar ca proful ala batran nu vrea sa iti dea nota mare." (discutie in fata blocului cu multi ani in urma. Gigel avea probleme usor sesizabile, dar ma rog matematica era punctul sau forte... )


"Hai, ca ne face pod peste Dunare, sa-l votam" (abia s-a facut un bac dupa 18 ani de promisiuni, avea 3 traversari pe zi, dar rareori mai face 2 - cand pleaca elevii sa viziteze ceva din Bulgaria, sa isi ridice moralul vazand ca se poate si mai rau... )

"Hai ca face aeroport, sa-l votam!" (aeroport din parti, zeci de planuri si cheltuieli pe studii; Din 4 in 4 ani: nu am avut finante, dar acum gasim un investitor... )

"Asta e stiinta viitorului" (asa m-am ales eu cu o materie optionala foarte interesanta, am dat examenul de 3 ori in aceeasi sesiune... ce-i drept era de viitor)

"Avem bani sa marim salariile" (dar le taxeaza pe alea mari, deci le maresc doar pe alea mici, mediocrii se bucura... )

"Hai ma ca nu e asa de rau" (deja e patologic, te minti singur)

"Da-i si lui, ca saracul de el..." (ai avut timp sa citesti afisul cersetorului? naspa, te-a prins, ai scos bancnota, monedele nu mai is la moda... evident ca tot ce scrie e adevarat)

"Romanii sunt oameni harnici" (un expat (manager) sustine ca trebuie sa ii tina sub presiune mereu ca sa munceasca, altfel freaca duda)

"Noi suntem urmasii dacilor si romanilor" (ai lor si doar ai lor... toti care au trecut sute de ani pe aici ca la ei acasa nu au avut nimic de zis si nici nu au lasat nimic... )

....

No comments: